Powered by Smartsupp

Časté dotazy

Přihláška na zájezd

Nejjednodušším způsobem je pro většinu klientů objednávka přes naše webové stránky. Z vyplnění on-line formuláře není třeba mít žádné obavy. Případné nejasnosti či nesprávné vyplnění údajů lze vždy následně opravit a upřesnit emailem či telefonicky.

Zájezd či pobyt můžete rovněž objednat přímo v našich prodejnách ve Slaném či v Roudnici nad Labem. Využít můžete též některého z našich provizních prodejců, tedy cestovních agentur, po celé ČR.

Platba

Úhradu zájezdu můžete provést několika způsoby:
  • hotově na některé z našich poboček
  • bankovním převodem při objednávce zájezdu přes náš web
  • platební kartou při objednávce přes náš web
  • v hotovosti či bankovním převodem při objednávce zájezdu u některého z našich prodejců

Záloha a doplatek

Výše zálohy při objednávce zájezdu či pobytu závisí jak na typu zájezdu, tak na tom s jakým předstihem daný zájezd objednáváte:
  • u leteckých zájezdů je výše zálohy 50% z ceny zájezdu, doplatek ceny pak 60 dní před odletem
  • u autokarových a vlakových zájezdů, jakož i u pobytů s vlastní dopravou je výše zálohy 30% a doplatek ceny pak 45 dní před odjezdem zájezdu
  • u jednodenních zájezdů, zpravidla s cenou do 1500 Kč, je platba jednorázová při objednávce zájezdu
  • při objednávce zájezdu v delším předtermínu (více než 12 měsíců) je požadována záloha pouze ve výši 10% z ceny zájezdu

Pokyny

Pokyny k zájezdu, vouchery na ubytování a další dokumenty k odbavení (letenky, doklady k pojištění apod.) od nás obdržíte zpravidla 7-10 dní před odjezdem zájezdu či nástupem na ubytování.

Pojištění

U většiny zájezdů a pobytů nabízíme možnost rovněž objednat pojištění. Rozsah pojištění je uveden v dokumentech, které najdete u popisu zájezdu. Nejčastěji toto pojištění zahrnuje pojištění léčebných výloh v zahraničí a dále pak pojištění případného storna zájezdu. Pokud se rozhodnete využít naši nabídku pojištění, je třeba jej objednat současně s objednáním zájezdu či pobytu.

Vyhledat zájezdy